رفتن به محتوای اصلی
۳ مرداد, ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۱
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

مردم قم قدردان زحمات مدیریت شهری هستند

مطلب بدون عنوان 1757
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مردم شاهد پیشرفت‌های شهر قم بوده و قدردان زحمات مدیریت شهری هستند.

به گزارش شهرنیوز، محسن محرری در نود و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: گزارش اقدامات شهرداری قم امیدآفرینی خوبی برای جامعه به دنبال دارد.

وی افزود: با توجه به وسعت شهر قم، هر یک از شهروندان بخشی از این پروژه‌ها را دیده و نگاه جامعی به پیشرفت شهر ندارند با این حال قدردان زحمات مدیریت شهری هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بازخوردهای مثبتی که از اتفاقات شهر قم دیده می‌شود گفت:  کسانی که مدتی از قم دور می‌شوند و دوباره به این شهر برمی‌گردند تحول را به خوبی حس می‌کنند.

وی با بیان اینکه ساختمان شورای اسلامی شهر قم روزهای پایانی خود را سرمی‌کند و در آستانه بهره‌برداری آن هستیم افزود: شایسته است تابلو این ساختمان زودتر نصب شود تا مردم از ماهیت آن آگاه شوند.

محرری با اشاره به اینکه در گذشته ساختمان‌های اداری شهرداری قم دچار مشکلات فراوان و فرسودگی شده بود گفت: در طول این هشت سال این معضل تقریبا حل شده است تنها دو منطقه داریم که ساختمان های آنها فرسوده و قدیمی است که باید برای آن فکری شود.

وی با اشاره به اینکه تردد موتورسیکلت‌ها در بوستان خضر نبی برای مردم مزاحمت ایجاد کرده است تأکید کرد: محل‌هایی که به عنوان سکوی استراحت مردم است، نباید از طریق تردد مورتورسیکلت ناامن شود.

انتهای پیام/105


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/l8NK